Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Sukces Baldur's Gate 3 nie zaskoczył Todda Howarda. Starfield: Shattered Space z premierą w tym roku
Starfield otrzyma zapowiadane fabularne DLC pod koniec 2024 roku. Taką informację przekazał Todd Howard, szef firmy Bethesda Softworks, w wywiadzie przeprowadzonym przez Greg Millera z kanału Kinda Funny Games.

Co więcej, Howard zdradził, iż w tym tygodniu poznamy informacje na temat kolejnej aktualizacji Starfielda, która trafi do graczy niewiele później. Twórca nie zdradził na razie nic konkretnego, ale wspomniał, że deweloperzy pracują nad nowym trybem wyświetlania na konsolach, dodatkowymi funkcjami budowania statków oraz „kilkoma niespodziankami”.

Amerykanin potwierdził też, iż nadal trwają pracę nad dawno obiecaną aktualizacją Creation Kit, która wprowadzi narzędzia do tworzenia fanowskiej zawartości. Todd nadal nie mógł podać konkretnej daty, ale zapewnił, że pakiet jest już testowany przez moderów i wkrótce dowiemy się więcej na jego temat. Nie żeby gracze czekali z tworzeniem modów na oficjalny edytor.

Oprócz Starfielda Howard odniósł się też do innego RPG, obecnie uważanego najpewniej za najlepszą zeszłoroczną grę z tego gatunku. Według twórcy sukces Baldur’s Gate 3 nie powinien nikogo dziwić i zespół Larian Studios w pełni na niego zasłużył.

Jak to ujął szef Bethesdy, poniektórzy przedstawiciele branży mogli myśleć o tym jako o sukcesie „z dnia na dzień”, ale jest to mało zasadne. Nie tylko z powodu jakości samej gry, ale też w kontekście poprzednich dokonań studia Larian oraz ich podejścia do swojej pracy:

Od dawna wykonywali świetną robotę. Myślę, że jest kilka osób w branży, które patrzą na Lariana i mówią: „och, spójrz na ten sukces z dnia na dzień”. Czy grałeś w ich poprzednie gry? Myślę, że wykonali świetną robotę. Oczywiście pod względem tego, co dostarczyli jako produkt, ale także tego, kim są jako studio. Jak podchodzą do swojej pracy. Jak o niej mówią. Myślę, że to fantastyczne.

Niekoniecznie oznacza to, że Bethesda pójdzie śladem Larian Studios, aczkolwiek Howard przyznaje, że firma podpatruje u innych rozwiązania, które okazały się lepsze od własnych pomysłów studia. W końcu, zdaniem innych deweloperów, to jak najbardziej prawidłowe podejście do tworzenia gier.

Można by złośliwie zauważyć, że Bethesda dała sobie bardzo dużo czasu na takie podpatrywanie. Zresztą Todd Howard odniósł się w wywiadzie do kwestii długiej produkcji swoich gier. Również Bethesda nie chce „czekać tak długo” i szuka sposobów na przyspieszenie produkcji, ale też chce upewnić się, że jej projekty są „najwyższej jakości”. Obecnie w firmie działa 5 zespołów.

Źródło:
Jakub Błażewicz - GRY-OnLine
Klemens
2024-04-30 17:16:21
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow